Google ads & PPC

Hvordan få trafikk til nettsiden eller visning av din annonse ved å betale per klikk/visning?

Innen PPC (Pay Per Click) finnes mange ulike kanaler, som f.eks Google/Youtube/Sponset innhold/Facebook ads/Programatisk bannerannonsering etc.

Utfordringen ligger i hvordan man skal få utnyttet disse kanalene på beste mulig måten slik at man når det riktige publikumet, med det rette budskapet til rett tid. Det å ha tilgang til ekspertise innen fagfeltet og å bruke de riktige verktøyene på de ulike kanalene er uhyre viktig. Hvis ikke så kan man sløse mye penger på klikk fra feil publikum. Det handler om å lage gode kampanjer som når det helt riktige publikumet, slik at man får mest mulig valuta ut av midlene som settes av. 

Ofte betaler man for antall klikk nettsiden eller visninger av en gitt annonse. Det er uhyre komplisert å sette opp kampanje i Google som treffer blink. Det er fort gjort at man bruker fryktelig mye penger på klikk/visninger uten at det gir noe målbar verdi tilbake.

Vår ekspert innen betalt søk har stålkontroll på det han gjøre og har vunnet priser for beste kampanjer fra Google fra Mall of Dubai da han var ansvarlig for SEO og Google ads for et av verdens største shoppingsenter.

Vi har lang erfaring i å lage smarte kampanjer med budskap som er kreativt og flott, slik at det treffer målgruppen til våre kunder. Man kan kalle våre eksperter som forskere innen dette feltet, noe som er med på å gi gode konverteringer og synlighet på en effektiv måte.